8 Haziran 2014 Pazar

Efendimiz Acemilik - 1

Sonsuza İsyanımdır. 

of başım.
saksılar düşecek! 
of,başıma saksılar düşecek. 
her başımı öne eğdiğimde 
her başımla eğildiğimde. 

bir başta bu saksı düşecek, 
baştan başa kımıldamazken. 
bir baştan saksı düşecek! 
baştan başıyla emrederken. 

ve bir gün her şey bitecek, 
bu saksı başıyla düşecek!

1/2






*Takribi 3,5 senedir şiir karalarım. Halâ vasatımı bulamadım. Bunun nedeni ise artık bana adice gelmeye başlayan mükemmeliyetçilik hissim. Her yazdığım kötü geliyor: melodik olarak da kötü geliyor, duygu olarak da kötü geliyor, biçim olarak da kötü geliyor. Suçuma ceza buluyorum ve ilk taşı kendime atıyorum. Artık ya recm ile zayi olurum, ya da taş ile sur olurum. Efendimiz acemilik diyorum, boşuna demiyorum. Acemi kalırsam da şair olurum, fena mı? Oluruna bakacağım bundan böyle; isteyen yardım etsin, bol bol eleştirsin. Maharet, tevfik ile kemâl bulur. Gördüğünüz gibi Osmanlıca ara paslarım mükemmel. Böyle. Geniş zaman işi bunlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder